søndag 21. oktober 2012

Å komme i GANG...

Vi har hatt en rolig søndag. Eldstegutten har hatt kompisbesøk, der de har hatt skattejakt ute i finværet. Minsten har fulgt etter de store... :) Ikke alltid like populært, men så er det jo stas for de to 5-åringene å bli sett opp til, også!

Da vi skulle spise lunsj, oppdaget jeg at vi hadde glemt å handle inn brød, så da var det bare til å kaste seg i brødbakingen! Var fornøyd med at jeg hadde en pakke med Møllerens matpakkebrød stående, selv om jeg vet at det nesten går like raskt å bake fra grunn av. Men brødene blir uansett gode. ;)



Jeg går ellers og tenker på hva jeg skal gjøre med gangen... Den er veldig kjedelig nå, men så har det for det meste stått ei barnevogn der siden vi flyttet inn. Nå står vogna vi bruker under trappa, så vi har resten av gangen til disposisjon.
Per idag har jeg bare hengt opp ei hvit bildehylle fra IKEA med bilder av guttene. Syns fargen på tapeten er blass, og har lyst til å male i en litt mørkere grånyanse. Og så har jeg lyst til å få inn en benk av et eller annet slag. Nå står det en krakk fra IKEA der, og tilfeldigvis havnet et saueskinn på den idag da jeg ryddet ut av vogna, men det ble jo ganske fint egentlig. :)


Innerst i gangen har vi en stor skyvedørsgarderobe fra Elfa, med plass til jakker, sko, luer og alt annet som er greit å ha på seg ute. Vi valgte speil i dørene for å få litt mer romfølelse, ettersom gangen er ganske lang og smal. Er veldig fornøyd med det valget. 
Kanskje jeg snart får ta turen til malingsbutikken og finne en fin farge og bare begynne? 



3 kommentarer:

  1. Hei søte deg:)
    Spennende med litt oppussing av gangen,spennende med ein ny farge:)ganger er ikkje alltid like lett å møblere men trur nok ein benk hadde vært veldig koselig der,de trenger jo ikkje være så store!
    Flinke du er som baker brød,dei er jo mykje bedre enn dei i butikken synest eg:)

    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen tusen takk for den kjempe hyggelige hilsenen hos meg! Du er jammen god du! :) Såå kjekt at du fant inspirasjon på bloggen min!! :)

    Følger deg også gjerne videre!
    God ny uke til deg! klem :)

    SvarSlett
  3. Den skyvedørsgarderoben kunne eg også godt tenkt meg! Her har me ingen garderobe, og derav er det alltid vanskeleg å halde det ryddig, i og med at jakkane alltid heng framme.. For ikkje å snakke om sko..

    Fine dei sokkene du viser under her også! Og takk for kjekk helsing! Det varmer!

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!