onsdag 3. oktober 2012

Høstinspirasjon

Det blåser, regnet pisker til tider på ruta, det spraker i farger. Det er definitivt høst. Stearinlysene og lyktene har funnet en mer sentral plass etter sommeren.

Ute er det fremdeles noen blomster som får tankene tilbake til sommeren. Lyngen har fått plass på trappa. Man trenger litt ekstra farge når blomstene i bedene begynner å si takk for seg. Og lyslykter når kveldene blir mørkere.


Inne er peisen snart i bruk. Ikke for kubbelysene som har gjestet den i sommer, men for glødende, sprakende ved som varmer hver en krok i huset. Gleder meg bare ved tanken!


Hva er høst for deg? 

10 kommentarer:

  1. Hei Stine:)
    Så flott at du ville bli med på Giveaway en min,velkommen inn i bloggverden:)det er så kjekkt å blogge:)kjempefine blogg du har og la meg til følger eg hos deg!
    Det er rart kor fort tida går,allerede i oktober!men er jo koselig denne tida og,innekos og fyr i ovnen:)
    Her og har det regna masse men når det blei litt opphold så blei det ein tur ut,godt:)

    Ein kjempefin dag til deg!glede meg til å følge deg videre!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig hilsen! Nå ble jeg glad! Vi fikk oss også en tur ut - deilig! Ha en fortsatt flott dag!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei Stine!

    Tusen takk for den koselig kommentaren! Og gratulerer med blogg - så gøy! Det er alltid ekstra kjekt å følge blogger til noen man kjenner (.. og det er faktisk ikke så mange for min del) - så hjertelig velkomment til bloggeland!

    Ser ut til at dere har et flott hjem - gleder meg til å se enda flere bilder:-) Bygda altså? Hvor har dere havnet?

    Ingen peis å fyre i her, men gleder meg veldig til å få det i det nye huset - det er en av de store gledene høsten/vinteren byr på.

    Ha en finfin tirsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar :) Har bosatt meg på Radøy i Nordhordland, ei øy som er mindre enn Karmøy ;)
      Gleder meg til å komme mer igang m bloggingen :)
      Og ja; tida flyr!

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  5. Hehe, tida flyr, jeg mente onsdag!

    SvarSlett
  6. Hei:) velkommen:), gøy at du fant veien til min blogg& at du er med på giveawayen, legger meg til som følger her hos deg:) husker tilbake at det er litt skrekkblandet fryd og hoppe ut i en ny "verden", men det gir så mye positivtitet&inspirasjon:):) blir hyggelig å følge deg:)

    Høst for meg er masse masse innekos, vi venter på peisovn nå i disse dager, og jeg gleder meg stort til det:):) fin ide og ha kubbelys inni når det ikke er peissesong!!høst er og fine turer i naturen når solen titter frem, det er jo så mange nydelige farger der ute nå:)

    Kine:):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjekk hilsen! Du kan glede deg til peisen kommer! Vår ble tatt i bruk igår kveld og kosen var der med en gang! Kjekt at du vil følge meg! Takk for det!

      Klem

      Slett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!