lørdag 6. oktober 2012

Badet mitt

Har lyst til å henge meg på oktober-utfordringen til Norske Interiørblogger!
De spør om jeg har drømmebadet.
Kanskje?
Jeg liker badet mitt iallefall. Faktisk begge to. Vi har ett stort oppe og ett forholdsvis lite nede.

Det er badet nede jeg har lagt inn bilder av her. Det har hvite fliser på veggen med innslag av svart mosaikk i dusjen, og svarte gulvfliser. Med så få farger å ta hensyn til, er det gøy å eksperimentere litt med farger og metall.

Håper du liker det!




2 kommentarer:

  1. Kjempekjekkt at du blir med på giveawayen min:)eg har dessverre ikkje et bloggbart bad men ditt var så fint med flotte detaljer:)lykke til i utfordringen!
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ha en fin kveld du og! :)

      Klem fra Stine :)

      Slett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!