onsdag 24. oktober 2012

Snopedag

I dag har jeg vært og snopt. På Skeidar og Ikea. Til hjemmet. Er ikke av typen som ser og river med meg med en gang når jeg er på shopping. Nei, her må det studeres, gå litt videre, gå tilbake, tenke, og så kanskje kjøpe. Ikke alltid det passer for de som er med meg.

Og idag var minsten "assistent", men det gikk overraskende bra! Det var jo så mye å se på nå når julepynt og mye glitter og stas er på plass i butikkene. :)

På Skeidar hadde de så mye fint! Men det endte med at jeg kjøpte med meg et pledd som jeg har tenkt å ha over senga på soverommet vårt, hjerte og stjerne i tre som jeg har tenkt å henge opp i en trollhasselgrein jeg også kjøpte med meg (ikke på Skeidar), og litt julepynt. Kunne ikke dy meg når det først er der i butikken. Syns det er litt tidlig enda, men...

På Ikea ble det litt praktiske ting til kjøkkenet denne gang. Bl.a. et krus og en asjett i 365+-serien som var blitt knust, og noen små kasser til matskapet, for å få litt orden i rotet. Trengs alltid. ;)

Men nå sitter jeg og tenker på en lykt jeg så på Skeidar. Syns de var så fine - og ikke minst billige - men er litt usikker (du finner den på side 2 i den siste reklameavisen deres, men det står ikke navn eller pris. Heller ikke på nettsiden deres...). Trenger å bytte ut ei lykt på trappa ute, men denne lykta hadde ikke topp, og da tenker jeg at lyset lett slukker. Står jo under tak, men...


Noen som har erfaring med lykter uten topp?


1 kommentar:

  1. Så gøy med ein liten shoppingdag,eg og er sån som kan kikke på noko,heim å lure og så kjøpe eg det:)men i går kjøpte eg ei klokke som mannen ikkje var fornøyd med,meinte at det ikkje var min stil,eg synest den passa inn eg:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!