onsdag 17. april 2013

Vårstrikk til vinteren :)

Jeg har fått meg strikketøy igjen. Lenge siden sist, men det er kjekt å begynne på noe nytt. 


Jeg vet at det kommer til å ta lang tid før jeg blir ferdig, og det er jo ikke bedre at jeg nå for første gang skal strikke genser til meg selv! Men det har nærmest blitt fast at jeg må ha strikketøy med meg på ferie! Vi skal kjøre nedover Europa i sommer, og med meg i passasjersetet er det greit å gjøre noe ut av "dødtiden" når vi kjører. 
Så lenge genseren blir ferdig til det blir kaldere så skal jeg være fornøyd! 
Det er forresten et fantastisk garn å strikke med - Drops Merino Extra Fine. 


Og det passet jo greit å begynne og strikke i disse dager, hvor det allikevel føles som høst... Regnet pisker på ruta og vinden herjer til tider. Men klager ikke etter alle finværsdagene her i vest. Og når jeg ser at regnet gjør sitt, og det begynner å bli grønt rundt oss, ja da er jeg bare fornøyd! 

Ha en flott onsdag, alle!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er, jeg har så lyst til og lære å strikke:) Men eier ikke tålmodighet*smile* ønsker deg en fin kveld♥ klem Mari

    SvarSlett
  2. Så flinke du er og dette klarer du og det å ha et strikketøy når ein sitter i bil og andre tider er det også greit med et strikk,så lenge siden eg har strikka men håper eg begynner igjen eingang:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!