lørdag 23. februar 2013

Malingsarbeid på gutterommet

Endelig er vinterferien her! Og for et deilig vær vi har! Nå kjenner jeg at det skal bli godt med en uke fri! Dagene har gått i ett i det siste. Vi har ingen reiseplaner per i dag, men kanskje finner vi på noe på sparket?

Jeg har begynt på gutterommet. Jeg har til nå sparklet og malt ett strøk i fargen Chi (fargekode 0401-G42Y) på to vegger. Jeg har kjøpt inn tapet til én vegg (Wallpaper by Ellos, art.nr: 79-0460).
Nå blir det spennende å se sluttresultatet!

Her er slik det så ut i den ene kroken før malingsarbeidet tok til (litt mørkt ettersom det var blitt kveld). Denne kroken har denne tapeten, de andre veggene er i en lys farge:


Og her er tapeten som skal opp. Fargen på malingen er den som er helt til venstre like under bildet på fargekartet. Ganske hvit.  


Så får jeg håpe at 6-åringen min (og jeg!) blir fornøyd med resultatet. Han er iallefall veldig spent! 



3 kommentarer:

  1. Oj for en fin tapet!!! :D Kos deg med oppussing!

    SvarSlett
  2. Spent på resultatet ;o)Slik oppussing er fine mor/sønn prosjekt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli et kjempe fint gutterom:) Gleder meg til å se det ferdig:) Lykke til med oppussingen:) Ønsker dere en fin ny uke♥ klem mari

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!