tirsdag 5. november 2013

Vinterstemning

Hver årstid har sin sjarm, det er helt sikkert. Sikkert er det også at årets høst snart er over, den har sust avgårde! Guttene mine snakker stadig oftere om nissen og adventskalender og julegaveønsker, så det er tydelig hva som nærmer seg...
Det nærmer seg vinter når jeg også må skrape bilvinduer nærmest hver dag før jeg skal på jobb. Akkurat det er litt kjedelig.
Vinterstemningen kommer snikende og det må gjerne komme et lite snødryss snart, det er aldri meg i mot.
Jeg viser litt vinterstemning fra entreen vår, og blir med det med i NIBs utfordring i november: Vinterstemning. Klikk også på lenken for å se flere bidrag!




4 kommentarer:

  1. Det går så utrulig fort nå,og litt planlegging må til sjølv om eg her er mest opptatt av å pusse opp ferdig til eg skal pynte til jul Hihi :)
    Gleder meg til å pynte til jul her i nye huset,kommer sikkert til å mangl julepynt:)

    Ønsker deg ein fin kveld!'klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, med masse god vinterstemning:))
    Lykke til ♥

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, dette er en fantastisk tid♥ Elsker alt med denne tiden av året♥ Ønsker deg og dine en kjempe fin helg♥ klem Mari

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!