lørdag 31. august 2013

Siste sjanse av giveawayen!

I dag blir det trekning av giveawayen jeg har hatt gående den siste måneden!

Det jeg ikke tenkte på da jeg satt dato for trekning, var at jeg skal på Kaizers-konsert i Bergen ikveld! Så trekningen får bli seinere enn kl 21... Vil tro at det blir etter midnatt en gang.

Det betyr også at de som enda ikke har blitt med har mulighet en stund til!


Lykke til og ha en fin lørdag!

Her skinner sola inn vinduene.  Håper været holder seg slik når vi snart inntar Bergenhus festning sammen med ca 20000 andre!

1 kommentar:

  1. Åh, heldige deg som skal på konsert i kveld!! Og i DET knallflotte været :D Solen skinner her i Bergen i dag - du kan bare glede deg.

    Jeg skal (dessverre) sitte barnevakt i kveld, og får ikke med meg konserten :(

    Men har vært på Kaisers-konsert på Meieriet i Sogndal (lite og intimt) og på Midnattsrocken i Lakselv, Finnmark (helt fantastisk med midnattssol og knall-show). Så jeg klarer meg vel...

    Håper du får en flott konsertopplevelse hvertfall!
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!