tirsdag 8. januar 2013

Blomsterpynt

Jeg synes det er godt å ha fått vekk jula. Nå har vi startet på ny frisk, og jeg har vært og kjøpt blomster for å få litt liv inn i interiøret!
Nå var jeg så heldig å få 7 roser fra Plantasjen til bursdagen min - de står der så flotte på 4. dagen i Menu Ball vasen.




Oppå bildehylla på kjøkkenet har jeg også fått noen fine hvite blomster. Skal vel strengt tatt ikke ha bredere ting enn rammer der, men av og til er det vel lov til å trikse litt. Syns det gjorde seg godt der, jeg! Er utrolig dårlig på å få med meg navn på blomster... Så vet ikke hva blomstene heter, men fine er de! Virkelig! :)






Treningen er unnagjort, Trinny og Susannah har akkurat startet på Fem og etterpå venter Grey's Anatomy på TV2! Lenge leve tirsdagskvelden med jente-TV! :)

Husk å trekke lodd i Bursdagsgiveawayen min om du ikke allerede har gjort det! :)

Fin tirsdag til deg!

1 kommentar:

  1. Hihi du er ikkje åleine om å ikkje huske navn på blomster og noken har litt vanskelige navn og:)så lenge dei er fine så er det topp det og kan vi navnet så supert!
    Fine vase du har rosene i,eg har den i kvit!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!