onsdag 5. desember 2012

Jul i vårt hus - mitt bidrag :)

Denne måneden utfordrer NIB oss til å vise fram jula i vårt hus. Her er jula så langt som vi er kommet noen dager ut i desember.




Jeg har laget litt julepynt i papp, som har blitt hengt opp forskjellige steder. Julekalenderen gjør at det er lettere å få eldstemann opp av senga hver morgen :)


Det er kommet noen julekaker oppi kakeboksene. Men de er allerede begynt å tømmes... Det er jo nå de smaker best ;)



For hver dag kommer det fram litt mer julepynt! Snømannkalenderen jeg laget for noen år tilbake hjelper oss å holde orden på hvor mange dager det er igjen til jul.
Nå venter bare eldstemann på å få juletreet i hus - men det blir noen dager til! :)

Vil dere se andre bidrag i NIBs desemberutfordring - gå inn HER!

5 kommentarer:

  1. Så koselig du har pynta,koselig denne tida når ein henger fram og pynter og baker,der burde eg ta meg sammen for er ikkje blitt noko bakt her utenom pepperkaker for kakemenn må ein jo absolutt ha og:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlig! Takk for inspirasjonen :)
    Ha en flott adventstid!

    SvarSlett
  3. Koselig julepynt! :-)
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Sv: Åjoda, sola va her seinast idag ;) I fjor hadde vi tilogmed sol på julaften!

    SvarSlett
  5. Det er så fint å pynte med ting man lager i papp og papir, og så enkelt å forandre også - når en lager selv. Fine hjerter og stjerne:)
    Jeg er ikke helt i gang enda, men som hos deg så kommer det litt etter litt, vi venter også litt til med juletreet;)

    Ha en god kveld og ei fin ny uke,
    og takk til deg for at du er med i gi-borten min - lykke til:)
    Klem

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!