fredag 9. november 2012

Alene hjemme

Igår dro mannen på kollegatur til Berlin. Guttene dro til min mor og far på onsdag.
Det er en rar følelse å være alene hjemme. Man vet liksom ikke hva man skal gjøre utav all den fritida som plutselig er der. Ikke det at det varer så lenge. Jeg kom sent hjem etter kurs i Bergen, og er snart på vei dit igjen til nok en kursdag. Men det er jo godt å bare kunne tenke på seg selv en stund. Innimellom. For det varer ikke lenge... Nå gleder jeg meg så mye til å komme meg ned til mamma og pappa for å gi guttene mine en stor klem - og kanskje en suss på kinnet om de tillater det ;)

Men igår tok jeg meg en tur innom Søstrene Grene for å snoke litt. Kom ut med en del småting til jula. De har de søteste små bollene som jeg tok et telys oppi. Jeg liker så godt harer, men de hadde også ekorn og fuglemotiv. Og har allerede hengt opp litt i greina jeg skal henge juleting oppi :)




Ønsker alle mine flotte lesere en fin fredag, og en flott helg!

1 kommentar:

  1. Søstrene Grene har alltid så mye fiiint!
    Lurt å ta turen dit! ;) God helg da! Klem :)

    SvarSlett

Kjekt at du vil legge igjen en kommentar! Det setter jeg stor pris på!